Kai karštose šalyse kiekvienas klientas eina į parduotuvę, kurioje kondicionierius, taip šalto klimato zonose žmones traukia židiniai, radiatoriai ir šilumos siurbliai. Mes tai supratome labai greitai ir nusprendėme panaudoti versle.
Išanalizavome rinką
Aišku, tam, kad būtų kažkokie rezultatai, pirmiausiai turi padaryti gerą rinkos analizę. Dėl šito net neabejojau, kad teks tai daryti, taigi, be jokių problemų, be jokios širdies graužaties verslo planą atidėjau – pirma išanalizuosiu, tik paskui pradėsiu veikti. Juk kartais verslas nepasiseka tik dėl to, kad žmonės pjauna iš karto, o prieš tai devynis kartus nepamatuoja.
Taigi, pastebėjau, kad ten, kur yra ugnis, šilumos siurbliai, kur šilti radiatoriai, žmonės eina kaip gyvūnai. Tačiau yra ir daugiau niuansų. Tarkime, šaltą žiemos dieną žmonės vaikšto gatve, kurioje įsikūrusi parduotuvių alėja. Jeigu parduotuvėje akivaizdžiai šilta, tarkime, iš spalvų matome, kad yra daug raudonos, geltonos, morkų spalvos, tai jau kažkaip norisi to jaukumo ir šilumos. Mėlyna ir balta spalvos visada reiškia šaltį, todėl ten nueiti norisi ne taip ir stipriai. Vadinasi, ne tik geri šilumos siurbliai ir efektyvus šildymas svarbu – taip pat reikia ir patrauklaus interjero. Kaip kokio ženklo, parodančio, kur galima būtų tikėtis sėkmės. Ir tai dar ne viskas. Dar yra ir tinkami arba netinkami erdvės išplanavimai. Pavyzdžiui, matau šiltų spalvų ir tikrai šiltą parduotuvėlę, joje yra labai šilta, tačiau matau, kad erdvės mažoka. Žiemą žmonės nori užeiti ten, kur pasišiltų, tačiau jiems reikia erdvės. Kadangi jie apsirengę paltais ar šiltomis pūkinėmis striukėmis, tai jie tiesiog užima daugiau vietos. Atrodo keista ir juokinga, bet taip yra. Taigi, tam, kad būtų patogu sukinėtis su savo padidėjusiomis apimtimis, kad būtų net ir vietos kur išteisti ranką ir nusiimti kepurę bei šaliką, reikia didesnių patalpų. Iš kitos pusės – jų nereikia taip užkaitinti kaip pirties, šilumos siurbliai gali reguliuoti šilumą. Reikėtų optimalaus varianto, kad atėjęs žmogus iškart neiškeptų. Juk ir nesveika taip iš šalto į karštą orą eiti, ir atvirkščiai.
Pritaikėme savo verslui
Taigi, pasinaudojome šios analizės duomenimis, išvadomis, ir pritaikėme visa tai savo asmeniniame versle. Dabar džiaugiamės puikiais rezultatais, juk kiekvienam žmogui norisi bent iš pradžių turėti kažkokį pasitikėjimą savimi, galvojimą, kad tu žinai nors kažkokią sėkmės formulę. Mes manome, kad žinome kai ką apie šilumos svarbą ir tikime, kad ateityje su šiuo verslu mums pasiseks.
Klientams šiluma užėjus į parduotuvę tikrai labai aktualu. Tinkamas šildymas ne tik savo būstui, bet ir verslui Lietuvoje yra svarbus. Tad reikėtų pasirinkti tinkamiausią sprendimą.